woensdag 8 februari 2012

Mijn eigen blogboek....My own blogbook...




Wat was dit spannend om te doen......It was exciting to do ......

Mijn eigen blogboek......helemaal uit America....

My own blogbook.....far away from America.....


 Daarom.....That is why.....because i love memories.......

Ik vind de foto's niet erg goed gelukt ......maar heb ze twee keer overgemaakt.....

I think the pictures are not vey well done...but i made them twice.......






Ik ben er zo blij mee...en ga er van het tweede jaar nog een laten maken......

I am so happy with it...so i decided to make a new book from my second year.....









Ik heb alleen nu op mijn blog mijn foto's groter gemaakt......in de hoop dat ze in het volgende boek ook groter worden.......

I have make my blog pictures bigger...so i hope they are bigger in the second book......




Dus mocht er iets met mijn blog gebeuren.....raak ik dit nooit meer kwijt......

So may their anything goes wrong with my blog.....i will never lost this book....


Fijne week .....xxx........Have a nice week...xxx....


Mijn Give Away....tot 1 maart click here........

153 opmerkingen:

Leslie zei

You are going to cherish that thing. I love my blog. Book and find myself referring to it for decorating ideas ans recipes. I have been working on a smaller 2011 book...it is taking me forever to get it finished.
Have a great Wednesday.

Anna zei

Hai avuto una straordinaria idea! Ti abbraccio con affetto, Anna

TexWisGirl zei

i had another blogger friend do that, too. i've been considering it. glad it turned out well for you!

Faye zei

Such a great idea!

Anoniem zei

Your book looks wonderful. I am going to do the same next year. Thanks for mentioming enlarging your photos. I love the green you have chosen. I also like to have memories and this is a wonderful way to record your hobbies and other pictures.

Julie Marie zei

So nice!... I had mine made into a book too, I had to do it in four volumes I had so many pictures... xoxo Julie Marie

Jacqueline @ HOME zei

What a lovely idea Ria......your book holds many blogging memories and is a lovely thing to have. XXXX

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Ria,

Ja inderdaad jámmer dat je de fotootjes in klein formaat had ingesteld op je blog. Het visuele is àltijd het meest belangrijke, meer nog dan de tekst. Maar goed, we leren telkens bij. Er zijn meerdere bloggers die dit lieten doen. Heb je ook alle reacties laten printen? Dat vreet namelijk heel wat bladzijden.
Een fijne week verder.
Liefs,

Mariette

PS je kunt je blog veilig stellen door een hele simpele handeling: http://bit.ly/nHKBm5 Goed om dit wekelijks of bi-weekly te doen...

Teresa@1800 Farmhouse Rd zei

Oh I have seen several people in blogland doing this. So glad yours turned out. I just may have to check into this. Thanks!!

Angelsdoor * Penny zei

My dear Ria
What a WONDERFUL IDEA... The book is BEAUTIFUL!! I love it.
Thank you so much for coming over to meet Grandpa rabbit.. So happy you enjoyed.
Love and blessings,
Penny

Red Rose Alley zei

Ria,
I have heard about these books, and I would love to do that also. It's a good idea to have something to always remember our blogs. I'm glad it turned out so nicely. You are such a lovely friend.
~Sheri at Red Rose Alley

Catherine zei

Very nice Ria! What a fun idea!
xo Catherine

Cosy Life by Elly zei

Hey Ria..Dat is een slimme zet om dr een boek van te laten maken..Jou eerste jaar is safe.Hier zul je zeker veel plezier van hebben. al is het alleen maar om het zo neer te leggen.
Fijne dag en lieve groetjes Elly

Nicole (MLBV crafting) zei

Dat is een leuke herinnering. Ik heb het wel eens eerder gezien maar weet niet meer waar. Lijkt me echt super.
Fijne dag en groetjes, Nicole

Anoniem zei

Wat een mooi boek vol herinneringen aan je eerste blogjaar!

Liefs Sas

Mirjam zei

Goeiemorgen Ria,
Wat leuk hè, zo´n boek. Ik heb ´m ook in de maak. Ben heel benieuwd hoe het er in het echt uit ziet.
Mooi om door te bladeren en heel leuk om te bewaren...
Ik wens je een heel fijne nieuwe dag,
Lieve groet,
Mirjam

Madelief zei

Hoi Ria,

Je blogboek ziet er prachtig uit! Ik ben heel benieuwd waar je het hebt laten maken?

Een gezellige dag!

Lieve groet van Madelief x

theromanticrose zei

Buongiorno cara Ria!Che bella idea quella del libro,geniale.Quando si ama ciòche si fà si vuol sempre ricordare.I ricordi riempiono l'anima!Così potrai sempre ricordare!Bacioni!Rosetta

Unknown zei

Hoi lieve Ria,
heb ff de Pc van mijn man gestolen...hihi, bedankt voor je lieve reactie! En wat prachtig dat blogboek, zou ik ook wel erg mooi vinden, en duur???
Fijne dag!
Nicole

marion anderson zei

gefeliciteerd meis met je mooie momenten blogboek, wat zou je moeder trots zijn he? geniet ervan, en ja van het tweede blogjaar ook een boek maken, heerlijk voor in je stoel en een mooi moment uit je boek lezen. ik doe denk ik eens mee met een give-away, al heb ik niets nodig haha, ik spaar net als jij mooie momenten, geniet ervan , liefs marion

Het lijstje van brocante zei

Wat vind ik dit LEUK Ria!!!!!!
Je blog vast gelegd in een boek.
Laat me weten waar je dit hebt laten maken,SUPPER je eigen blogboek!!!!!
Met lieve groetjes,
Silvia

Huisje Mila zei

Goedemorgen Ria, wat ontzettend leuk! Een mooie blijvende herinnering.

Thuis bij Tjits zei

dit is zeker een heel waardevol en mooi boek, vol met dierbare herinneringen!
ik wil dit ook graag laten doen van mijn 1e blogjaar, ben al een tijdje aan het denken wat ik dan graag op de voorkant wil, die van jou ziet er heel mooi uit!!
geniet ervan!!

liefs, Tjits

kienkele zei

Wat een leuk idee Ria, en het ziet er prachtig uit! Fijne dag!!!
Groet, Tineke

Gewoon Greet zei

Fijn zo een boek met herinneringen!
ik vind het mooi geworden!
liefs

Jana zei

It is wonderfull idea. Congratulation to anniversary and I wish you many satisfied readers nad a lot of blogs friends. I like you are here and i may know you and your blog. I share with you every your trouble and every your pleasure.
Jana

Bizzy @ home zei

Wat een mooie herinnering aan je eerste blogjaar zo, heel gaaf.
Lieve groet, Renny

anna zei

Wow,Dear Ria, Your book is marvellous, that beautiful idea.I'm very happy for you.
Congratulations for your 2 years.Your photos are always wonderful.
Yesterday I have gone to find the blog of Roxy,it's a lot of interesting.With love Anna.Have a nice day.....

Karin zei

Een verjaardagskadootje aan jezelf, goed gedaan!

Unknown zei

Wat een superidee Ria, ik wou dat ik dit met mijn eerste blog ook bedacht had. Het is zo jammer als je alles kwijt bent, ik ga dit ook eens bekijken hoor!
Liefs, Sonja

Pink Princess zei

Mooi meis. IK hb mn bloggie ook eens in concept gedaan als boek...zag er mooi uit maar vind het persoonlijk te duur duh. Maar goed, tis wel een hele leuke herinnering. En zeg ik, ik heb het als backup sowieso op cd staan dus kwijt ben ik het nooit .

Nog ff en dan...pppffff blij toe....tis een puinzooi en de gezelligheid is heel ver te zoeken in mn huuske.....

Liefs van mij xxxx ♥

Het Liefste Thuis zei

Super om van je mooie blog een boek te maken! Heerlijk om er lekker doorheen te kunnen bladeren en herinneringen op te halen. Ik vind het een geweldig idee! Geniet ervan! Liefs, Hanneke

Gebreidesjaals: Knitted Scarfs or Scarves zei

wat een goed idee. veel succes. Mooie fotos ook !
mieke

Fluitenkruid zei

Hallo Ria, wat een prachtig boek, goed idee van je. Veel plezier met het kijken erin.
Lieve groetjes

Christine zei

Dear Ria ,
what een leuke idee zo een blog- boek te creeren. Jullie boek is heel bezonder - echt prachtig .
Ik wens je een fijne dag en verderaan veel sucess en plezier met je blog .
Gratulation voor de 2. verjaardag .
Beste groeten Christine

natuurlijk groen en doen zei

Wat leuk Ria ,hoe hebt je dat gedaan?
En herinneringen moeten we koesteren.

fijne dag
groetjes Bep

Meertje zei

Wat een Leuk idee!
Groetjes Miriam

Annelies zei

Hallo Ria,
Ohh dit is gaaf joh! Wat een leuke blijvende herinnering!!
Zo kan ik vandaag eenzelfde soort boek ophalen bij de h.ema. Morgen wordt mijn moeder 85 en ik heb voor haar ook zo'n boek gemaakt. Ze heeft zelf al haar herinneringen opgeschreven uit haar jonge jaren en ik heb er de foto's bijgezocht. Ik ben zo benieuwd hoe het is geworden. Je hoort het nog van me.
Jouw boek is echt prachtig! Geniet er van!
Liefs, Annelies

toves sammensurium zei

I've been thinking the same thought Ria....and your book looks Wonderful so now I'm Even more tempted:)
Looks Wonderful...and Iamsure for you this book is very special thinking about what happened last year.Do you Even Get the comments in it???
Hugs from me:)

Elna zei

What a great idea. I lost my first year as you know but when I have this blog for a year I will also buy a book.

Hugs
Elna

Susan zei

Wat een geweldig leuk idee Ria...

Lieve groet van Susan.

Kom Achterom zei

Ha Ria,
Wat super leuk zeg!! Ik zag je bed weer voor bij komen en schoot gelijk in de lach waaah het hawai bed!! Leuk zo als herrinnering en heel tastbaar zo anders dan je blog zo hé.
Dit is de eerste keer dat ik het op deze manier zie en ik vind het super!
Meid geniet ervan
Fijne dag
Knuf Yolanda

Michelle zei

Dat is heel leuk!! hoe werkt dat dan? en waar laat je dat doen??

Liefs Michelle xxx

achter de 2linden zei

hoi,
wat een super leuk boek zeg!
Leuk om op deze manier alles in een boek te hebben, er gaat niets boven "bladeren"....Mag ik weten waar je dat laat maken?
groetjes heidi

Kom Achterom zei

Hoehahahaha Rein heeft hem toen toch gemaakt! en we waren in een melige bui hadden er toen een heel verhaal van gemaakt hoe jij 's avonds in je nieuwe bed zou slapen met een heerlijke cocktail van Rein. Ik heb de mail niet meer net nog even gekeken. Gister net alles op geschoond want het liep allemaal een beetje errug traag bij mij omdat ik alles had bewaard.
Maar je boek is echt super leuk ik vind het een top idee.
Fijne dag
toedeloetjes maar weer.

@nne zei

schitterend om zo'n blogboek bij de hand te hand te hebben. zo kan je heerlijk terugbladeren langs je mooiste foto's, mooie herinneringen, en voor jou ook de pijnlijke momenten toen je je mama verloor. in die twee jaar zijn jij en je blog me dierbaar geworden ... bedankt voor je lieve berichten! liefs, @nne

Home and Lifestyle zei

Wat een mooi boek Ria, ik ben net als een aantal anderen benieuwd waar je het hebt laten maken!! Kun je zelf ook bepalen welke posten en/of foto's er wel en niet inkomen of heb je daar geen invloed op?

Het ziet er prachtig uit, ook de buitenkant is helemaal Ria!

Een fijne dag!! Liefs, Ingrid

Sjonke's Kronkels zei

Zo heb je een hele mooie tastbare herinnering.....
Groetjes,
Marion

Kat Ibáñez zei

Hoi Ria!!

What a lovely blog book!!!Great idea lieve vriendin..

Liefs

El Jardin de los Muffins

blossoms vintage chic zei

Dear Ria,
Such a lovely idea...so nice to look back on so many beautiful memories! I love it...
xoxo
Debbie

Thuis Thuis zei

Jeeh, wat een gaaf idee!!
Ik zal het onthouden.
Wanneer ik in november één jaar blog.
Nog een mooie dag.
Lieve groetjes Annette.

Anoniem zei

Een prachtige mooi boek vol herinneringen aan je eerste blogjaar!
Wat een leuk idee en ook ik zou natuurlijk graag willen weten hoe dat in zijn werk gaat en waar je dat laat doen :).

Groetjes,
Esther

Oude lappen zei

Ik heb er geen woorden voor .....zo mooi.
Hoe heb je dat klaargespeeld?
Kun je zoiets ook laten drukken bij Kruidvat ofzo?
liefs liliane

Jolanda zei

Leuk! Staat ook op m'n lijstje om de afgelopen 2 jaar af te drukken in boeken maar vind het wel duur....wil ook zoveel leuke ander dingen:) Lieve groetjes

Margot zei

...Geweldig!!!
Maar waarom helemaal uit Amerika???
Knuf, Margot

Huys 50 zei

Hoi Ri....
Jee wat leuk dit zeg !! super en zo mooi al die herinneringen bij elkaar.
Op naar het tweede boek hé.

lieve groetjes
Dicky Marie.

Michelle zei

Dankjewel Ria ik heb de link bij mijn favorieten gezet!

Liefs Michelle xxx

Emmy zei

Geweldig zo'n blog-boek, heerlijk om zo nu en dan even door te snuffelen.
Fijne dag, groet Emmy

Elisabeth zei

Wat een prachtig boek Ris .Het is toch mooi dat je zo alles als herinnering blijft houden.Ik heb jaren geleden mijn vorige blog in een klap verwijderd toen iemand een nare toestand veroorzaakte op mijn blog ,en ook anderen daarbij betrokken werden.Wat was ik later verdrietig om alles kwijt te zijn .Dan is zo'n boek toch geweldig.Geniet er maar van .
Liefs Elisabeth

When-D zei

hoi Ria

Wat ontzettend leuk zo'n blogboek! leuk ook om als decoratie op je salontafel te hebben liggen.

Op naar het tweede boek zou ik zeggen...

Groetjes when-d

Unknown zei

What a great idea!
congratulations
xoxo
Mari

Joanne zei

Een prachtig boek van een prachtige blog!! Ik kan niet anders zeggen.

Het is echt super geworden. Een mooie herinnering om te koesteren.

Liefs Frederique

vrouw Hommel zei

Wat een prachig, dierbaar en liefdevol herinneringsboek krijg je zo, om iedere keer van te genieten.
lieve groet

Anoniem zei

Wat een mooi idee. Prachtig zo'n boek! Begrijp ik het goed dat je dat in Amerika hebt laten maken?
Ik ben heel benieuwd hoe je het hebt laten maken.
Mooi cadeautje!

Lieve groet,
Gerry

Alexandra zei

Dat is een goed plan.
Ik ben nl ook verknocht aan mijn blog.
Mooi hoor!
Lieve groetjes, Alexandra

Castles Crowns and Cottages zei

I have got to do this, Ria! But do they only allow you to use YOUR OWN PICTURES? I use so many from Pinterest!!! LOVE THIS IDEA AND WHAT A GIFT!!!! LOVE TO YOU dear one! Anita

http://truutske.blogspot.com zei

Inderdaad een heel klein beetje jammer dat de foto's klein zijn maar meis wat heb je hier een prachtig blog boek van het afgelopen jaar. Reuze goed idee.
Ja, daar ga je vast en zeker van genieten en het vaak doorbladeren/lezen.

Wens je een fijne dag,
Liefs, trudie

hokje zei

Je eigen boek; hoe leuk is dat! Het ziet er supermooi uit.

Liefs, Miranda

André en Inka. zei

Super mooi,Ria en wat een prachtig boek vol met mooie herinneringen is het geworden,.....sorry maar,ik heb eventjes mijn buik vol van blogger nu zijn alle foto`s weer zwarte vlakjes met uitroepteken geworden op onze blog,.....erg vervelend allemaal,maar goed zal wel weer goed komen denk ik,.......XXX

Unknown zei

heee wat een bijzondere Back Up:)......memories.....so sweet!

X

Claudia Leertouwer zei

Bovenaan mijn verlanglijstje!!!

Bij Guusje Thuis zei

Mooi zo'n boek, jammer dat je er de zee voor over moet om te kunnen bestellen :-)

Martina zei

Great idea these blog books - hmmm, must think about making one too!

Judith zei

Wat mooi! En wat is er mooier dan zo'n boek met je persoonlijke verhalen en foto's... Daar zul je nog vaak in bladeren!

Groetjes Judith

All Seasons zei

Wat leuk dit boek, Ria. Kan je zo nog eens terug kijken wat je zoal geschreven hebt en welke foto's je hebt gemaakt.
Ik verklein mijn foto's ook altijd op mijn blog, maar bewaar wel altijd de originele foto. Dus misschien wel een idee om dat op deze manier te doen..
Ik wens je een fijne avond.
Liefs,

Anoniem zei

En waar is de link? ;o)

Reading Tea Leaves zei

What a great idea Ria. A book to be cherished.

Happy 2nd anniversary!

Jeanne
x

Bianca zei

Het boek is echt prachtig !!! En ik kan het weten want.......jaja.....ik heb het al live mogen bekijken......Zoveel blogjes en de ene nog mooier dan de ander.......
Op naar het volgende boek.
Dag meis.....lieve groetjes van ons voor jou en hemmes xxxx

Lily zei

Lovely ♥
Hugs & Love Lily

lien zei

Wat ontzettend leuk Ria, ik had het al eens bij Tanja gezien. Misschien dat ik het ook doe als ik 1 jaar blog, leuke mijlpaal. Maken ze zelf de pagina's op of moet je het zelf in elkaar zetten net als een fotoboek bij het Kruidvat bijvoorbeeld? En mag ik vragen wat het kost?
Liefs Carolien
PS deal, na de 11stedentocht meteen voorjaar!

Anoniem zei

Dank je wel Ria voor de link, ik ga het zeker even bekijken!

Groetjes en een fijne avond,
Esther

André en Inka. zei

Hoi Meis,nee ik werk niet met picassa maar het is heel raar heb net geprobeerd twee maal om een nieuwe blog op te zetten maar kom steeds weer op de oude terecht,de tuinblog is idem dito geen foto`s en moeilijk om een reactie weer te plaatsen,dus het enige wat ik kan doen is of afwachten of het nog veranderd en of de blogs verwijderen en geheel nieuwe te starten onder een andere naam,......zie wel wat ik doe maar nu stop ik er eventjes mee anders vliegt straks de laptop door de kamer,kan het niet uitstaan,....brrrrrrrrrrrrrrrrrr,XX

ilona zei

Wat super leuk, zo'n boek van je blog, heel mooi.
Groetjes, Ilona

Bente zei

What a good idea, Ria. You have done a lot of work here. Beautiful.

Hugs Bente

Villa König zei

Oh that is so great! Hugs Yvonne

Anoniem zei

Zo, wat een leuk idee. Ik ben meer van het weggooien dan van het bewaren. Zo,leeg ik af en toe mijn blog. Heerlijk leegte.

Blader blader groetjes

Bluebells and Lavender zei

I think this is a great idea - another blogger - Miaslanlivblogspot has also printed her blog - I think it's a great way to record memories of your blog especially if you ever stop blogging. Sharon

Vintage House zei

Great idéa:)
Thanks for your lovely words....
sandra

Maria zei

Wat een leuk idee een boek van je blog posten
Je zal vast niet allen reacties kwijt kunnen,lol...je hebt altijd zoveel reacties en ik kom altijd achteraan kakken

Heel leuk

liefs Maria xx

Unknown zei

http://vindsromantik.blogspot.com/

Hi Ria
I have never read about someone before, who have made a book on his blog, but what fun.
Do not know how to do, hire a publishing house, but it will probably be very expensive.

Hugs Maggie

Stina zei

Oh, that's nice.:-) Hugs from me in Sweden.:-)

Jeanette zei

Waar en hoe heb je dit gedaan, wat een geweldig idee!

Groet,
Jeanette

het tuinengeltje zei

Hoi It's Me, Here am I, hahaha!

Wat een geweldig idee je boek. Wat zul je daar trots op zijn.

Zou voor mij ook wat zijn....!

Groetjes, tot blogs, Sylvia

Unknown zei

http://vindsromantik.blogspot.com/

Thank you! I should really learn and read through it all.
Thanks Thanks

Hugs Maggie

Petra zei

Jeetje Ria wat geweldig je eigen boek met helemaal jou eigen verhaal en je eigen foto's, SUPER hoor hier kan je heel trots op wezen.

Groetjes Petra.

LissyLou zei

ooo please tell me where you got this - i would love to do that xx

little sweet things zei

Wat een gaaf idee zo'n blogboek Ria, een soort van papieren back upje.
Liefs, Sas

Josephine zei

SUPER leuk Ria, wat een goed idee, en heerlijk om op je gemakkie lekker door te bladeren. Kanme goed voorstellen dat je er erg blij mee bent, GENIET!!!

liefs Josephine

Vintage Home zei

Oh Ria ...what a great idea...so glad you did this!
Are the comments published too?...
Happy for you...Colleen

Carole zei

That is a great idea. I back up my blog every month so if blogger loses it I have it saved. Just in case.

xx
Carole

~Lavender Dreamer~ zei

What a wonderful book! I've thought about making one of these! I need to find out more about them! Enjoy your special book! ♥

Susan EvelynAndRose zei

What a great keepsake - something to treasure forever. Enjoy!

Castles Crowns and Cottages zei

Sweet Ria,

Thank you for letting me know more information about the book. I look forward to seeing more on your next book!! Anita

Heaven's Walk zei

I've seen these books on other blogs, too, Ria - and just LOVE the idea! What company did you order yours from? And can I ask how much it cost you?? I would really like to do this same thing with my blog posts. :)

xoxo laurie

Ticking and Toile zei

How wonderful!! Love it Ria!!

xoxo,
Shellagh

Jacqueline zei

BEautiful! That is what I did because I did lose my whole blog for a few days and now I have a permanent copy in book form too. My friends want to buy a copy but I have to tell them it is really expensive and they wouldn't want to pay that much. Doesn't it feel good?

Joan Ottevanger zei

Dat is mooi zeg zo heb je alles bij elkaar en een hele mooi herinnerin

♥ Helen zei

Your blog book looks very nice :)

André en Inka. zei

He Meis,ik heb gisteravond eventjes gauw een nieuwe blog gemaakt en vanaf heden zijn we daar op te vinden,ik heb het nagekeken op google maar er is nog genoeg ruimte op te plaatsen maar helaas kan ik zo een twee drie niet achter het probleem komen,ik laat hem nog wel eventjes op het internet staan misschien dat alles nog terug komt maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in,......http://andreeninka.blogspot.com is de nieuwe blog,XXX

ETT RÖTT MONOGRAM zei

Great idea, so nice book. Today i´m at home with a cold. The fun have to wait till tomorrow.
Hugs
AnnaMaria

Les Cotrions zei

What a faboulous idea!!! Happy birthday to your blog! I'm happy you started it!!!
Cambodia??? Just travelling! It's a very interesting place to visit and I'm fixed on Asia!!!
Big hugs and take care!
Vale

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Ria,
what a beautiful idea! It looks so great!
Hugs
Yvonne

Fågel Blå zei

Great Idea!!!!
Thanks for all your sweet comments on my blog!!!
Have a nice day!
Kathrine

paola zei

A very very good idea Ria!!
Have a nice day dear
paola

Loveley & Gizmo zei

Hoi hoi...
dat ziet er mooi uit hoor!!!

liefs mij xxxx

Con encanto - Ana zei

What a great idea!!! I can see again your pink smeg, ha,ha. It´s wonderful. I hope you enjoy it...
Kisses, Ana

Draffin Bears zei

Hi Ria,

Your blog book is lovely and such a great idea to keep all your memories alive. I have been thinking of doing the same thing.

Happy weekend, dear friend
hugs
Carolyn

john zei

What a great idea and so professional . You must be very proud ! Thanks always for your sweet comments x Gail x

Elsina zei

Wat een goed idee! Je boek is prachtig geworden!

Prettig weekend! Elsina

puur wit zei

hoi ria wat leuk zeg dat is echt een prachtig boek geworden
heb je dat in amerika besteld en hier laten drukken
leuk voor later om toch weer in te bladeren
goed idee
gr sandra

Gloria zei

Beautiful memories Ria!! What a wonderful idea...:) Enjoy!!

Happy Valentine's to you!!

xoxo...Gloria

Libbie zei

Ria I am so jealous! I keep wanting to do it but I am too worried I would go broke! I love looking at you book! It is so speacil! Maybe I will have to try it!

Ivy and Elephants zei

What a great idea! It's gorgeous.
Hugs,
Patti

Maria zei

Hi Ria!
This is wonderful! Julie also made a blog book. I think it's such a great idea.
I need to learn more about doing this. Perhaps I can work on it slowly and more over the summer when I'm not at school.
I hope you are doing well.
wishing you a lovely Friday and a super weekend!
~Blessings to you always~
Maria

A Cozy Cottage in the City zei

Wow, this is beautiful! I've never seen anything like it before!!! Thank you for sharing!


Hugs,
Jessie

Twa zei

Wat een ontzettend leuk idee! Waar kan je zoiets laten maken? Echt heel erg leuk! Groetjes Antoinette

Yvonne zei

Nou Ria,persoonlijker kan niet he, prachtig boek geworden
Fijn weekend
Groetjes Yvon

Tammy at The Drill Hall Emporium zei

Hi Ria, your books look amazing, such a joy they must be to look at. Well done! I wish you a lovely weekend...love, Tammy

Vær våken zei

That's just the greatest idea, Ria!!!!Have a beautiful weekend!

Kristin♥

Marcela Gmd zei

Lovely blog book!!!Great idea!
Have a wonderful weekend!

Besos, desde España, Marcela♥

André en Inka. zei

Hahahahaha,ik heb wat gevonden,kijk maar eens op onze zijbalk,...fijn weekend,...XXX

koralee zei

What fun and such a great idea! Happy weekend.

Betty Manousos zei

aw, what a brilliant idea!
glad it turned out well for you.

looks lovely!

happy weekend!

Anneke zei

wat een trots bezit om zo,n prachtig boek te hebben en helemaal van jou , alles is mooi in beeld gebracht.
geniet er maar van en fijn weekend

Claudia Leertouwer zei

Ik kom graag een keertje bij je langs maar te stylen valt er bij jou niet veel, dan kun je zelf veel te goed!

lavendel mio zei

Hi
This was a good idea :)
Just nonsense on my blog, I'll try to fix the translator;)
Wish you a lovely weekend, hugs Hanne

amy zei

Wat n leuk idee !
je eigen blogboek!
fijn weekend
Gr Amy

Splashes of Pink and Mint zei

Hahaha, ik ben niet de enige die het geweldig voor je vindt zo te lezen! Maar meid, fantastisch om je blog zo in boekvorm terug te zien! Het lijkt mij ook heel leuk, maar best wel veel werk. Nou ja, je weet maar nooit! Fijn weekend!!!!
Lieve groetjes Elly

House of Seasons zei

Wat een superboek zeg!!!!
Heerlijk om je blog in je handen te kunnen hebben, is toch een hele andere ervaring, dan het vluchtige medium dat computer heet!!!!
Liefs
Lia

marina zei

What a fantastic idea Ria! A blogbook, I can't believe it.
It's wonderful.
Have a nice and sweet weekend together with my love.

Room Seventeen zei

Geweldig leuk zo'n mooi blogboek!!

Yolanda D. zei

hoe doe je dat toch allemaal??

mooi hoor.

Natasha in Oz zei

What a wonderful idea. I would love to do that. Thank you for telling me about it!

Best wishes and have a happy weekend.
Natasha.

Kellie Collis zei

What a wonderful idea! I've never seen anything like it. Have a delightful weekend, Kellie xx

Magia da Inês zei

Parabéns!
Muito sucesso com o seu livro.
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil
°º♥

(⁀‵⁀,)
¸`⋎´
¸.•°`♥

Dawne Boynton Polis zei

How cool, Ria!!! I did go to the software and tried to put it together, but like you, I thought the pictures were too small. I publish mine at 660 pixels across the top. Are yours smaller or larger? In any case, yours looks really great!!
love and have a wonderful Sunday :)
dawne

Rae zei

How do you get your blog to be a book? That's wonderful.
I will be back sweetie! I just need some time to rearrange some things in my life. Blessings to you dear friend! See you later!!!

Pauline zei

Wat een prachtig dagboek Ria. Spannend om het voor het eerst te bekijken. Zien hoe het geworden is.
Nou...het ziet er echt heel mooi uit.
Geniet ervan.
Liefs, Pauline

Plenty of Presents zei

Ria, dat wil ik straks ook, waar heb jij dat laten maken? Ik ben benieuwd en wat een goed idee is het! Al mijn zelfgemaakt spullen staan erdan op en mijn favo onderwerpen... nu nog een jaar bloggen. Was het duur of kan je me een link geven. Alvast bedankt. fijne zondag. groetjes Paula

Cindy zei

What a great idea to have a blog book. Good for you!
Hugs, Cindy

silkexx zei

Wat leuk!!!
Op welke website heb je dat laten doen?

Het ziet er erg mooi uit!!

Heloisa de Mesquita Inoue zei

Nossa, fico feliz por você, o livro é lindo! Como foi que você o publicou? Beijos!

Willy zei

Wat goed dat je zo'n prachtig boek hebt laten maken van je blog. Je blog kwijtraken kan echt gebeuren, dan heb je het toch mooi in boekvorm. Had ik het destijds ook maar gedaan met mijn blog :(